عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همایش شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان علی آبادکتول برگزار شد


همایش شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان علی آبادکتول برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

همایش شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان علی آبادکتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،نشست شوراهای اسلامی روستاها ودهیاران با مسئولین باحضورحسن هدایتی فرماندارشهرستان، قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی ،محمدی معاون بهره برداری آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ،بخشداران مرکزی و کمالان ،برخی روسای ادرات علی آبادکتول و شوراها ودهیاران روستاهای شهرستان علی آبادکتول در تالار بوستان آمورزش و پرورش علی آبادکتول برگزار شد.

هدایتی کتولی فرماندار علی آبادکتول اظهارداشت:تولید و اشتغال دغدغه مقام معظم رهبری است و باید همه ما با تمام توان در این مسیر قدم برداریم/رکن اصلی توسعه و رشد در روستاها تعامل و وحدت است.

حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آبادکتول در همایش شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان علی آبادکتول در تالار بوستان این شهرستان گفت: ما به عنوان مسئول و خدمتگزار مردم هستیم و باید در جهت تحقق خدمتگزاری قدم برداریم .

وی متذکر شد:از شوراها به عنوان مغز متفکر در جامعه یاد می شود،لذا برای توسعه در جامعه باید شوراها برنامه و راهکار داشته باشند.

فرماندار علی آبادکتول تصریح کرد: نقش اساسی شورا و دهیار خدمت صادقانه مردم منظقه خود می باشد.

نماینده عالی دولت در علی آبادکتول خاطرنشان کرد:دهیار یک شخصیت حقوقی دارد و دهیار به عنوان نماینده دولت در روستا و شورا به عنوان نماینده مردم در روستا می باشد.

هدایتی کتولی عنوان داشت:داشتن راهکار،برنامه صحیح باعث رشد و ترقی در جامعه می شود.

وی تاکید کرد:تولید و اشتغال دغدغه مقام معظم رهبری است و باید همه ما با تمام توان در این مسیر قدم برداریم.

فرماندار علی آبادکتول خاطرنشان کرد:با تمام تلاش هایی که در طول انقلاب در روستا کشیده شد اما متاسفانه در روستاهای ما تا به امروز شاهد غبار محرومیت هستیم که این خوشایند نیست و این محرومیت زدایی در روستا برگردن شوراها،دهیاران و دیگر مسئولین شهری واستانی است.

وی ادامه داد:یکی از وظایف مهم دهیاران شناسایی کمبودها و ظرفیت ها در روستاها می باشد.

هدایتی کتولی یادآور شد:شوراها و دهیاران باید در جهت حل اختلاف در روستاها قدم بردارند،اختلاف در روستاها یکی از عوامل بازدارنده در مسیر توسعه و پیشرفت در روستاها می باشد.

فرماندار علی آبادکتول اذعان داشت:رکن اصلی توسعه و رشد در روستاها تعامل و وحدت است.

نماینده عالی دولت با محکوم کردن سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا ،گفت:ترامپ رئیس جمهور آمریکا که با الفاظ بی ادبانه ی خود به سپاه عزیز نشان داد که بر هیچ اصول اخلاقی پایبند نیست و ما نیز این توهین را به شدت محکوم می کنیم و این تهمت ها چیزی جز اختلاف انداختن بین مردم ایران نیست و مردم ایران با وحدت خود نشان دادن که در کنار هم در مقابل آنان ایستاده اند.

وی گفت:ما در سایه وحدت می توانیم مشت محکمی بر دهان اسکتبار جهانی در راس آنان آمریکای جنایکار بزنیم که خوشبختانه این شعار وحدت تحت زعامت رهبری معظم انقلاب عملی شده است.

فرماندار علی آبادکتول اظهارداشت:روستاهای ما از محرومیت ابتدایی از جمله آب شرب برخوردار هستندکه این خوشایند نیست و ما مسئولین باید تمام وقت و توان خود را در این زمینه بگذاریم که شاهد این اتفاق نباشیم.

هدایتی کتولی افزود:حدود یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان مطالبات توتون کاران از سال قبل انباشته شده بود که با پیگیری های دکتر قره خانی نماینده شهرستان و فرمانداری علی آبادکتول، ۸۰۰ میلیون تومان از مطالبات کشاورزان در چند روز اخیر پرداخت شد.

وی در پایان گفت:باید از توان و پتانسیل های موجود در شهرستان بالاخص نماینده شهرستان جهت پیشبرد اهداف رونق و توسعه در شهرستان بهره بگیریم.

قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس اظهارداشت:سیاست شرکت دخانیات مخالف اقتصاد مقاومتی است.

اسدالله قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در همایش شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان علی آبادکتول در تالار بوستان این شهرستان گفت :گزینه هایی که وزیر کشور به ما معرفی کرده بودند دکتر مناف هاشمی را به سبب سوابق و کارهای بزرگی که انجام داده بودند و با هماهنگی با حضرت آیت الله نورمفیدی در امتیازدهی هایی که بوده آخرالامر مورد اتفاق نظر قرار گرفت و دکتر هاشمی به سمت استاندار گلستان معرفی شد.

وی تصریح کرد:مناف هاشمی یک مدیر بلند همت و نیرویی عملیاتی،اجرایی ، برنامه محور است و در جذب منابع و سرمایه گذار بسیار موثر است و امیدواریم با وجود ایشان شاهد توسعه در استان باشیم.

نماینده مردم علی آبادکتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی افزود:مدیر دستگاهی که از ویژگی های لازم برای رفع گرفتاری های مردم برخوردار نباشد باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی ادامه داد:مدیر محافظه کار و ترسو برای مدیریت کارایی ندارد.

قره خانی ادامه داد: اگر حمایت ما از دولت خروجی مثبتی برای شهرستان نداشته باشد،فایده ندارد،دولت یازدهم را از دست دادیم و کاری نتوانستیم برای شهرستان انجام دهیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس متذکر شد:عدم کارایی در مدیران بنیادمسکن در استان باعث دلخوری مردم شهرستان علی آبادکتول شده است و بنده با تمام توان از حقوق مردم در برابر این مدیران ایستادگی خواهم کرد.

قره خانی گفت:بالغ بر دومیلیارد سیصدمیلیون تومان اعتبار از مالیات بر ارزش افزوده را به شهرداری ها ودهیای های شهرستان علی آبادکتول ترزیق کردیم.

وی یادآور شد:به شکل کلی مالیات بر ارزش افزوده به شهرستان ابلاغ شده است و فرماندار علی آبادکتول بایستی در بحث توزیع این اعتبارات به روستاهای کوهستانی توجه ویژه ای داشته باشد و سهم روستاهای کوهستانی را مشخص کند.

نماینده مردم علی آبادکتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی افزود:سفری با هیات ایرانی درچین با شرکت های کشتی سازی این کشور داشتیم و موافقت هایی شده که ۳۰ کشتی بزرگ نفتکش اقیانوس پیما به ناوگان کشتی رانی کشور اضافه خواهدشد.

وی اذعان داشت:در دوره گذشته فقط یک دستگاه سیتی اسکن برای بیمارستان آن هم با کمک حاج رضا کردکتولی خیر شهرستان مهیا شد،اما در این دوره با ارتباطی که با وزیر بهداشت داشتیم یک دستگاه ماموگرافی که بیش از یک میلیارد تومان اعتبار دارد و یک دستگاه آندوسکپی،ست چشم پزشکی ،یک دستگاه دیجتیال رادیولوژی را گرفتیم.

قره خانی تصریح کرد:یک بیمارستان ۹۵ تختخوابه ترومایی که ۳۰ تخت آن دارای اتاق آی سی یو می باشد نهایی شده است اما در گذشته ۳ اتاق آی سی یو داشتیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس خاطرشنان کرد:با پیگیری هایی که داشتیم ۴۰۰ میلیارد تومان از بانک توسعه اسلامی برای توسعه و اشتغال در شهرستان در چند روز آینده دریافت خواهیم کرد.

نماینده مردم علی آبادکتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:باید به سمت تغییر الگوی کشت در شهرستان حرکت کنیم.

قره خانی عنوان داشت:ما باگندم نمی توانیم به سبب اقتصادی مردم را توانمند کنیم.

وی گفت: اخیرا با دعوت اتاق بازرگانی استان گلستان به کشورهای فرانسه ،آلکان و بلژیک سفر کردیم و تقاضا خواهرخواندگی با استان نروماندی فرانسه با استان گلستان را کردیم و با این عمل از تکنواوژی روز دنیا به جهت توسعه استان استفاده خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی تاکید کرد:باید کشت توتون را ترویج دهیم اما متاسفانه سیاست شرکت دخانیات مخالف اقتصاد مقاومتی و ضد اشتغال است.

وی افزود:مسئولین بی جهت مردم را به سبب کشت برخی محصولات کشاورزی جریمه نکنند.

قره خانی اظهارداشت:از مدیریت آب استان بسیار گله مند هستیم زیرا نسبت به مشکلات شهرستان علی آبادکتول بی توجهی هستند.

نماینده مردم علی آبادکتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی گفت:اخیرا دولت آمریکا یک سری اراجیفی را بیان کرد که در شان خودشان بوده است و این فقط یک هدف داشته است و آن هم ایجاد تفرقه بین مردم بوده است که مردم هوشیار ما جواب یاوه گویی آنان را با وحدت کلمه دادند.

سخنگوی کمیسیوت انرژی خاطرنشان کرد:رئیس جمهور آمریکا بویی از ادب ،اخلاق و سیاست نبرده است.

وی متذکر شد:آن زمانی که آمریکا وجودنداشته است، خلیج فارس وجود داشته،بهتر است رئیس جمهور آمریکا هم تاریخ و هم جغرافیا را مطالعه کند.

نماینده مردم علی آبادکتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی گفت:یک جانوری همچون ترامپ نظراتی را به سپاه پاسداران که یکی از مقدس ترین نهاد جمهوری اسلامی ایران که به عنوان رکن رکین انقلاب است عنوان می کند ،اگر سپاه را از کشور برداریم یعنی انقلاب اسلامی و ارزش های نظام را کنار گذاشتیم،سپاه یعنی جمهوری اسلامی ایران.

قره خانی اذعان داشت:سپاه مقتدرانه در برابر زورگویان و متجاوزان به کشور ایستادگی و دفاع می کند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد:امروز سیاست های منطقه ای ما تحت زعامت مقام عظمای ولایت یکی پس از دیگری موفق بوده است.

وی یادآور شد:معاون رئیس جمهور در بحث پرداخت مطالبات گندم به قولش وفا نکرد و بدعهدی هایی صورت گرفت که در این زمینه پیگیری هایی از طرف نمایندگان شما در مجلس انجام شده است.

نماینده مردم علی آبادکتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت:در استان گلستان بایستی به طرف تغییر الگوی کشت حرکت کنیم و مسئولین بدانند که ما امسال در استان گلستان کاهش کشت گندم خواهیم داشت و دلیل عمده آن عدم پرداخت مطالبات گندمکاران بوده است.

اسدالله قره خانی در پایان گفت:در قانون برنامه ششم داریم، متولیانی که مسئول پرداخت وجه گندم هستند چنانچه پول گندم ،خرید تضمینی با تاخیر پرداخت شود بایستی مابه التفاوت براساس نرخ سود بانکی که بانک مرکزی اعلام کرده است را به کشاورزان پرداخت کنند.

 همایش شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان علی آبادکتول برگزار شد

 

همایش شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان علی آبادکتول برگزار شد

 

همایش شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان علی آبادکتول برگزار شد

 

همایش شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان علی آبادکتول برگزار شد

 

همایش شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان علی آبادکتول برگزار شد

 

همایش شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان علی آبادکتول برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 288
بازدید ماه:4906
بازدید سال:10611
بازدید کل:1932162