عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندارعلی آبادکتول،اعتماد به تولیدات داخلی منجر به استحکام پایه های اقتصاد کشور می شود


فرماندارعلی آبادکتول،اعتماد به تولیدات داخلی منجر به استحکام پایه های اقتصاد کشور می شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آباد کتول در نشست با روابط عمومی فرمانداری، با اشاره به شعار سال 97اظهارداشت: نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب دارای بار معنایی بسیار مهمی است که بار دیگر نگاه مردم و مسولان نظام را به اقتصاد مقاومتی معطوف می دارد.

حسن هدایتی کتولی گفت: اعتماد به تولیدات داخلی منجر به استحکام پایه های اقتصاد کشور می شود.

فرمانداردرادامه عنوان کرد: بیانات مقام معظم رهبری، سیاست دولت تدبیرو امید و نظام مقدس جمهوری اسلامی در حمایت از تولید داخلی در واقع زمینه ساز توسعه اقتصادی و سایر ابعاد دیگر در توسعه است.

هدایتی کتولی حمایت از تولیدات داخلی را حمایت از جامعه ایرانی، توسعه، اشتغال و فرصتهای شغلی جدید دانست و خاطرنشان کرد: تقویت تولید داخلی باعث رسیدن به خود کفایی، ایجاد فرصت شغلی، کاهش میزان بیکاری و کاهش آسیب اجتماعی در جامعه می‌شود.

فرماندار علی آباد کتول با تاکید بر حمایت از کالای داخلی گفت: عدم روی آوردن به خرید کالاهای داخلی و استفاده نکردن از تولیدات داخلی مشکلی است که امروز در جامعه رواج پیدا کرده است پس وظیفه همگانی است که از کالای داخلی در بخشهای مختلف حمایت شود چون زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم می‌کند.

در پایان هدایتی کتولی نماینده عالی دولت در شهرستان علی آباد کتول گفت:ما نماینده گان دولت محترم تدبیر و امید با پیروی از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، تحقق این سیاست مهم را در اولویت کارهایمان در شهرستان با همت همه مسئولین شهرستان قرار خواهیم داد.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1300
بازدید سال:7005
بازدید کل:1928556