عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هدایتی کتولی فرماندار:از همه فرصت ها و گروه های سیاسی و اجتماعی برای توسعه شهرستان استفاده خواهم کرد


هدایتی کتولی فرماندار:از همه فرصت ها و گروه های سیاسی و اجتماعی برای توسعه شهرستان استفاده خواهم کرد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

هدایتی کتولی فرماندار:از همه فرصت ها و گروه های سیاسی و اجتماعی برای توسعه شهرستان استفاده خواهم کرد

هدایتی کتولی فرماندار علی آبادکتول اظهارداشت:از همه فرصت ها و گروه های سیاسی و اجتماعی برای توسعه شهرستان استفاده خواهم کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،:حسن هدایتی کتولی فرماندار جدید علی آبادکتول عصر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان اظهار کرد: هم اکنون گرفتاری ها و مشکلاتی برای مردم شهرستان در عرصه اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی به ویژه تولید و اشتغال و رفع بیکاری وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به اینکه پارامترهایی خاص و ویژه ای در این منطقه در حوزه صنایع وابسته به کشاورزی و گردشگری وجود دارد، افزود: با عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان به عنوان یک هماهنگ کننده مقتدر و توانمند با عنایت به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و سیاست عمومی دولت تدبیر و امید و پشتیبانی استاندار و نماینده و مدیران کل دستگاه های اجرایی بتوانیم بخش یاز این مشکلات را حل کنیم.

فرماندار علی آبادکتول ادامه داد: باید برای رفع معضل بیکاری، تولید و اشتغال و همچنین رسیدن به جامعه مترقی و دارای نظم و امنیت تلاش و برنامه ریزی کنیم لذا دست دوستی و مودت و تعامل خودم را به سمت همه گروه ها، اقوام، جناح ها و دلسوزان منطقه دراز می کنم تا منشا خیری برای پیشرفت و تعالی شهرستان باشیم.

وی تصریح کرد: آن چه را که در این سمت بیش از هر چیزی مورد توجه و اهتمام ویژه تر قرار خواهم داد تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال است.

هدایتی با بیان اینکه سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی در تولید و اشتغال شعار نیست بلکه یک اعتقاد قلبی است، اضافه کرد: اعتقاد دارم تکیه به فرهنگ خودکفایی،خود اتکایی و کار جهادی می تواند در کلید رستگاری و رهگشای موفقیت در همه زمینه ها باشد.

فرماندار جدید شهرستان از وزارت کشور به عنوان نماد و کارگزار سیاست های نظام نام برد و تصریح کرد: این نهاد نقش مهمی توسعه پایداردر زمینه عمرانی، اجتماعی و اقتصادی و … و همچنین بنیان های نظام جمهوری اسلامی دارد.

هدایتی کتولی یادآور شد: همچنین در این پست به جهت تامین امنیت و تقویت احساس امنیت و آرامش با هماهنگی کامل و برنامه ریزی دقیق تلاش خواهم کرد.

وی از اجرایی شدن طرح های عمرانی و اقتصادی و حسن اجرای پروژه ها و همچنین سیاست های دولت تدبیر و امید به عنوان اولویت های کاری خود نام برد و خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای یکپارچه سازی برای رسیدن به وفاق و همدلی به کار خواهم گرفت.

نماینده عالی دولت در علی آبادکتول: وفاق اجتماعی و سیاسی، پذیرفتن رقابت مند بودن در فعالیت های سیاسی و اجتماعی است نه حذف کردن.

فرماندار علی آبادکتول عنوان داشت: اگر پذیرفتن قانونمند بودن در رقابت های سیاسی واجتماعی مورد توجه قرار نگیرد منجر به خشونت، ناامنی و بی عدالتی می شود و با احترام اعلام می کنم که این مهم از هیچ گروه و یا فردی قابل پذیرش نیست.

وی همچنین گفت: از همه فرصت ها و گروه های سیاسی و اجتماعی برای توسعه شهرستان استفاده خواهم کرد چرا که دولت شعارش اخلاق محوری و فراجناحی و گوش به فرمان بودن ندای رهبری است.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 93
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1330
بازدید سال:7035
بازدید کل:1928586