عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ستاد مدیریت بحران علی آباد کتول برگزارشد


جلسه ستاد مدیریت بحران علی آباد کتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه ستاد مدیریت بحران علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان باحضور حسن هدایتی کتولی فرماندار علی آباد کتول واعضای ستاد بحران در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

حسن هدایتی کتولی گفت:تصمیم درست می تواند بحران را تبدیل به یک فرصت کند،شناسایی واطلاعات لازم قبل وقوع بحران می تواند از تصمیمات عجولانه و اخلال در خدمت رسانی به بخش های مختلف جلوگیری کند.

رئیس ستاد بحران شهرستان افزود: با توجه به افزیش دما و شدت گرما و کم آبی ، مصرف زیاد برق و بهداشت از ضروریات بسیار مهمی هستند که دستگاه های متولی نیز باید در امر خدمات دهی به مردم بیش از پیش تلاش کنند هچنین با اطلاع رسانی وپاسخگویی مناسب شرایط را فراهم کرده که باعث مارضایتی مردم نشویم.

هدایتی کتولی با بیان اینکه امکانات دستگاههای شهرستان و نیروهای متخصص همگی باید در حال آماده باش باشند، گفت: آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاههای اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند و با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

در ادامه حسن هدایتی کتولی اظهار داشت: کارگروه های تخصصی بحران به طور منظم جلسات كارشناسي خود را برگزار ومنابع طبیعی وادارات مرتبط آمادگي لازم را براي مديريت شرايط بحراني وآتش سوزی احتمالی را داشته باشند.

شایان ذکر است در این جلسه در خصوص وضعيت گرمي هوا راه كارهاي صرفه جويي در مصرف برق در زمان پيك مصرف تبادل نظر گردید ومصوب شد ادارات شهرستان از روشن كردن كولرقبل از ساعت ٩ صبح خوداری نموده و نسبت به خاموش كردن كولرها نيم ساعت قبل از پايان وقت اداري اقدام نمایند.

جلسه ستاد مدیریت بحران علی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه ستاد مدیریت بحران علی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه ستاد مدیریت بحران علی آباد کتول برگزارشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 183
بازدید دیروز: 288
بازدید ماه:5072
بازدید سال:10777
بازدید کل:1932328