عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان علی آباد کتول برگزار شد


جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان به ریاست حسن هدایتی کتولی فرماندارعلی آباد کتول وبا حضور مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی،رئیس جهاد کشاورزی استان گلستان درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حسن هدایتی کتولی گفت:یک ارداه عمومی وعزم جدی برای ایجاد اشتغال از سوی متولیان امر علی الخصوص دولت محترم تدبیرو امید و در راستای آن استاندارمعززومدیران کل استان به عنوان یک سیاست اصلی و بنیادی می باشد.

وی افزود:کلیه دستگاه های اجرایی وادارات مکلف بوده در این راستا گام براداشته و همکاری وهمدلی و پیگیری مجدانه برای ایجاد اشتغال و زمینه ارائه تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط را فراهم نمایند.

هدایتی کتولی ضمن تاکید بر تداوم اعطای تسهیلات به مشاغل خانگی خواستار همراهی وتعامل بیشتر مدیران بانک ها در موفقیت وبه ثمر رساندن این هدف بزرگ وموثر شد.

مازندرانی مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی ضمن تقدیر از روند مطلوب در ایجاد اشتغال و واگذاری تسهیلات روستایی به واجدین شرایط افزود:تسهیلات پایدار روستایی در همه استانها شناور بوده و تلاش برای جذب بیشتر در شهرستان ها صورت می پذیرد و رعایت رسته ها و الویت ها برای واگذاری تسهیلات الزامی است.

مختار مهاجر رئیس جهاد کشاورزی استان گلستان گفت:بانک ها ودستگاه های اجرایی می بایست به مصوبات شورای اشتغال استان عمل نموده ودر اخذ ضامن از متقاضیان در چارچوب مصوبات شورا اقدام نمایند.

وی افزود:کلیه مشکلات برای طرح ها ورسته ها اولویت دار اشاره شده در بخشنامه های ارسالی ؛ پیگیری وراهکارهای اجرایی به دستگاه های مرتبط ابلاغ گردیده است.

 

 

 

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 127
بازدید دیروز: 194
بازدید ماه:5210
بازدید سال:10915
بازدید کل:1932466