عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ساماندهی اموراتباع بیگانه علی آبادکتول برگزارشد


جلسه ساماندهی اموراتباع بیگانه علی آبادکتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه ساماندهی اموراتباع بیگانه علی آبادکتول برگزارشد

 

جلسه ساماندهی اموراتباع بیگانه باحضورحسن هدایتی کتولی فرماندارشهرستان علی آباد کتول ودهرویه مدیرکل دفتراتباع بیگانه استان گلستان درمحل دفترفرمانداربرگزارشد.

فرماندار شهرستان علی آباد کتول در ابتدای این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان اذعان داشت: با توجه به ویژگیهای خاص منطقه، تعامل بین دستگاه ها نقش مهمی را در ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی خواهد داشت.

فرماندارگفت: پوشش لازم برای رصد فعالیت‌ها و تحرکات اتباع، مباحث و موضوعات مختلف از قبیل نحوه اقامت، اشتغال، ازدواج، بیمه، آموزش، بهداشت و درمان، ترکیب جمعیتی همگی از موارد مهمی هستند که داشتن اطلاعات و آمار جامع می‌تواند در مدیریت مسائل مربوط به اتباع کمک شایانی بکند.

وی گفت: در همین راستا از کلیه اعضای کمیسیون و دستگاه‌های مرتبط می‌خواهیم با مدنظر قرار دادن ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ناشی از حضور اتباع، همکاری لازم را در این زمینه داشته باشد.

مهدی دهرویه مدیر کل اتباع خارجه استان گلستان گفت: دهیاران نقش بسزایی در شناسایی افراددارند و باید قبول کنند که وجود افراد غیر مجاز در روستا ها تبعات و مشکلاتی را برای روستا و اهالی خواهد داشت و نباید دلسوزی کنند چرا که یک تبعه غیر مجاز هیچ وقت نمی تواند صاحب چیزی شود و با معرفی آنان در حق این افراد لطف خواهند کرد.

دهرویه دلایل هجوم اتباع بیگانه به استان برای زندگی را بر شمرد و گفت: آب و هوای مناسب ، وجود اقوام مختلف و وجود کارهای کشاورزی زمینه ای مناسب را برای اتباع بیگانه فراهم کرده است تا برای کار و زندگی به استان هجوم آورند.

 

 

  جلسه ساماندهی اموراتباع بیگانه علی آبادکتول برگزارشد

 

جلسه ساماندهی اموراتباع بیگانه علی آبادکتول برگزارشد

 

جلسه ساماندهی اموراتباع بیگانه علی آبادکتول برگزارشد

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 556
بازدید ماه:5694
بازدید سال:11399
بازدید کل:1932950