عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه هزاره سوم درعلی آباد کتول


برگزاری نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه هزاره سوم درعلی آباد کتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه هزاره سوم درعلی آباد کتول

نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در هزاره سوم باحضور احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول، امرالله عباسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان،مدیران شهرستان واساتید ودانشجویان درمحل دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول سالن اجتماعات پرفسور حسابی برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان یکی از مهمترین اهداف توسعه مشاغل دانش‎بنیان را کاهش نرخ بیکاری و توانمندسازی بنگاه‎های اقتصادی ذکر کرد.

امرالله عباسی اظهار کرد: اولویت هزاره سوم توجه به اقتصاد نوین و مشاغل جدید است که اگر از این مسئله مهم غفلت کنیم عقب خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه در اقتصاد دانش‎بنیان باید به مشاغل حرفه‎ محور اعتماد شود، تصریح کرد: با شروع سال 2 هزار میلادی، هزاره سوم آغاز شد و تحول در تحقیق و پژوهش در جهان یک اصل قرار گرفت و فناوری‎هایی که قبلا امکان دسترسی آن برای بشر ناممکن بود امری دست‎یافتنی و ممکن شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه بیش از 90 درصد امور زندگی مردم در سال 2030 در فضای مجازی شکل می‎گیرد، یادآور شد: باید نگاه به پژوهش تغییر پیدا کند و به جای اینکه فقط دانشگاه را محور پژوهش قرار دهیم خودمان نیز به این امر مهم اهتمام داشته باشیم.

.وی نیروی انسانی را یکی از چالش‎های بنگاه‎های اقتصادی برشمرد و گفت: نیروی انسانی به دلیل اینکه از امنیت شغلی و تامین اجتماعی برخوردار نیست دغدغه‎های زندگی سبب شده تا علاقه و رغبت چندانی به آموزش نداشته باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه توجه به آموزش یک اولویت اساسی است، خاطرنشان کرد: تنها افزایش نقدینگی گره‎ای از مشکلات بنگاه‎های اقتصادی باز نمی‎کند چنانکه برخی بنگاه‎ها از ظرفیت اقتصادی خوبی برخوردار هستند اما بازدهی خوبی ندارند به دلیل اینکه نیروی انسانی از دانش کافی برخوردار نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بر ضرورت ارتقاء توانمندی دانشجویان در زمینه عملی تاکید کرد و گفت: خلائی که امروزه با آن دست و پنجه نرم می‎کنیم این است که برخی از فارغ‎التحصیلان نمی‎توانند مطالب تئوری که در دانشگاه فرا گرفتند به صورت عملیاتی تخصص خود را به منصه ظهور و بروز برسانند.

عباسی بیان کرد: چهار دوره آموزشی با محوریت روابط عمومی، کسب و کار و بازاریابی الکترونیکی و فناوری، استفاده از ابزار هوشمند و تبلت به کارجویان فرا داده شد که تلاش داریم نیروی توانمند و دانش‎بنیان حرفه‎ای وارد بازار کار کنیم که این افراد بتوانند قدرت رقابت بنگاه را افزایش دهند.

وی گفت: با کارفرمایان مذاکراتی صورت گرفته است تا از وجود کارجویان استفاده شود و در این راستا قراردادهایی متناسب با فضای کسب و کار نیز تنظیم شده است.

 

برگزاری نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه هزاره سوم درعلی آباد کتول

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 195
بازدید ماه:1534
بازدید سال:7239
بازدید کل:1928790