عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کمیسیون ساماندهی اموراتباع بیگانه علی آبادکتول برگزارشد


جلسه کمیسیون ساماندهی اموراتباع بیگانه علی آبادکتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه کمیسیون ساماندهی اموراتباع بیگانه علی آبادکتول برگزارشد

جلسه کمیسیون ساماندهی اموراتباع بیگانه با حضور سید صادق شیرنگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری علی آباد کتول درمحل فرمانداری برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،شیرنگی اظهارداشت:حضور غیرقانونی مهاجران افغانستانی در درجه اول به معنای زیر پا گذاشتن قوانین ایران است، چون از همان ابتدا قوانین حقوقی مربوط به اقامت ورود را رعایت نکرده‌اند و همین ورودغیرقانونی، زمینه چالش‌های حقوقی دیگری را فراهم می‌کند که اول از همه، زمینه قانون‌شکنی‌های دیگر را تسهیل می‌کند.

وی افزود:ازدواج، کار و تحصیل آنها به صورت غیرقانونی انجام می‌شود،افراد هنجارشکن در هر گروه و طبقه‌ای وجود دارد و مهاجران افغانستانی نیز از این امر مستثنی نیستند.

معاون سیاسی و امنیتی گفت:برخی از افرادی که به صورت غیرقانونی در کشور حضور دارند برای ماندن در ایران اقدامات مختلفی انجام می‌دهند، که از جمله این اقدامات خرید شناسنامه افراد ایرانی است که این امر باعث ایجاد قاچاق شناسنامه شده و به دنبال آن مهاجرین دارای حقوق شهروند ایرانی می‌شوند، گفتنی است که این شناسنامه‌ها بیشتر شامل شناسنامه افراد متوفی، شناسنامه مفقودی، المثنی و ... است که همه این موارد باعث مشکلات می شود.

وی در ادامه افزود:یکی از مهمترین چالش‌هایی که حضور غیرقانونی افغان‌ها به دنبال داشته، این است که آنها اغلب به ازدواج با زنان ایرانی اقدام کرده‌اند و بعد ازمدتی از ایران می روند و مشکلات برای زنان ایزانی ایجاد می کنند.

در پایان حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را ارائه داده و تصمیمات لازم مطابق دستور العمل وزارت کشور و استانداری اتخاذ گردید.

جلسه کمیسیون ساماندهی اموراتباع بیگانه علی آبادکتول برگزارشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 192
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1429
بازدید سال:7134
بازدید کل:1928685