عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آغاز عملیات اجرایی مرحله دوم سیکل ترکیبی نیروگاه علی آباد ضروری است


آغاز عملیات اجرایی مرحله دوم سیکل ترکیبی نیروگاه علی آباد ضروری است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

آغاز عملیات اجرایی مرحله دوم سیکل ترکیبی نیروگاه علی آباد ضروری است

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی بر لزوم آغاز عملیات اجرایی مرحله دوم سیکل ترکیبی نیروگاه علی آباد از سوی دولت تدبیر و امید تأکید کرد.

'رحمت اله نوروزی' در جمع مردم این شهرستان که 'علی اصغر فانی' وزیر آموزش و پرورش و نماینده اعزامی دولت به علی آبادکتول نیز حضور داشت، اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این نیروگاه از خواسته های مردم ولایتمدار این شهرستان است.

وی با اشاره به خدمات دولت ها از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در این شهرستان، گفت: با وجود همه خدمات انجام شده اما هنوز سیمای محرومیت در گلستان و علی آبادکتول به عنوان سومین شهرستان بزرگ استان کاملا مشهود است.

نوروزی، تسریع در تکمیل سد 'زرین گل'، آغاز عملیات اجرایی سد دهنه 'محمد آباد' که از سال 91 دارای ردیف بودجه ای است، افزایش قیمت تضمینی خرید محصولات کشاورزی، تلاش برای کاهش نرخ بیکاری، تکمیل جاده علی آبادکتول به شاهرود، احداث استخر دانش آموزی و تلاش برای افزایش حقوق فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی را از دیگر خواسته های مردم این شهرستان از دولت تدبیر و امید برشمرد.

وی با تأکید بر ضرورت نگاه ویژه دولت به رفع مشکلات و کمبودهای گلستان و علی آبادکتول، اضافه کرد: رتبه بیکاری این استان در کشور 28 است که در صورت توجه ویژه به آن این رقم کاهش خواهد یافت.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی همچنین بر لزوم اختصاص بودجه 400 میلیارد ریالی برای اجرای طرح تعریض خیابان اصلی شهر علی آباد و تأمین سرمایه در گردش برای واحدهای صنعتی این شهرستان از سوی دولت تأکید کرد و گفت: هم اینک از 86 واحد مستقر در شهرک صنعتی علی آبادکتول تنها 16 واحد آن فعال است.

احمد تجری مفرد' فرماندار علی آبادکتول نیز در این دیدار از حضور رییس جمهور و هیات دولت در گلستان و نیز از آحاد مختلف مردم این استان و شهرستان در استقبال از ایشان، قدردانی کرد.

وی گفت: علی آبادکتول قطب کشاورزی گلستان در تولیدات زراعی و باغی است و نیاز به توجه ویژه دارد و امید است با سفر پرخیر و برکت کاروان تدبیر و امید این مشکلات رفع شود.

با حضور 'علی اصغر فانی' بهره برداری از یک واحد آموزشی 6 کلاسه در روستای 'بدراق نوری' که توسط 'بنیاد برکت' و با هزینه هفت میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده و نیز عملیات اجرایی مرکز آموزشی و پژوهشی علی آبادکتول در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع آغاز شد.

در این سفر مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان نیز حضور داشتند.

 

آغاز عملیات اجرایی مرحله دوم سیکل ترکیبی نیروگاه علی آباد ضروری است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1339
بازدید سال:7044
بازدید کل:1928595