عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول باحضوراحمد تجری مفردفرماندارشهرستان،حجت السلام والمسلمیمن سیدضیاءمیردیلمی،دکتر برزعلی ر ئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان وروئسای ادارات شهرستان درمحل فرمانداری برگزارشد.

احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول در یازدهمین جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور حداکثری نگاه جهانیان را متوجه ایران اسلامی کرد و پشتوانه‌ای محکم برای دولتمردان در مذاکرات و دفاع از حقوق ملت ایران خواهد بود.

وی تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به مشکلات و وظیفه‌شناسی را نخستین اولویت مدیران ادارات عنوان کرد و بر وحدت، هم‌گرایی، انسجام، کار و تلاش مجدانه و استفاده از همه ظرفیت‌ها در شهرستان تأکید کرد.

فرمانداراظهارداشت:تمام نهادهاوادارات عضو ستاد دائمي تسهيلات سفر نوروزي درارائه خدمات به مسافران نوروز 94با يکديگر همسو و در تعامل کامل باشند.

فرماندارعلی آباد کتول با بیان این مطلب که شهرستان علی آباد کتول داراي جاذبه‌هاي فراوان گردشگري است اظهار داشت:این شهرستان مي‌تواند زمينه جذب شمار بسياري از گردشگران را فراهم کند و در صورت شناساندن درست آن‌ها مي‌توان صنعت گردشگری را در شهرستان رونق داد.

فرمانداربازبینی و تکرار سیاست های اقتصادی و قرارگرفتن این مساله در دستور کار مسوولان، داشتن انگیزه، ایمان و باور به این نوع اقتصاد ، تبدیل شدن این مهم به گفتمان ازسوی مسوولان و رسانه ها ، توجه به بخش تولید و مشارکت دادن قشرهای مختلف جامعه بویژه سرمایه گذاران در جهت استفاده بهینه از ظرفیت های موجود برای ایجاد اشتغال را از جمله راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری فرزانه معرفی کرد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص موضوع درختکاری گفت: مقام معظم رهبری تأکید ویژه‌ و توجه خاصی به این موضوع دارند و مسئولان را برای تحقق این مهم سفارش کرده‌ و درختکاری را برای کشور مایه‌ برکت و آبادانى می‌دانند.

فرماندارعلی آباد کتول با بیان اینکه امروز ما وارث منابعی هستیم که گذشتگان در حفظ آن کوشا بودند، اضافه کرد: در خصوص حفاظت از منابع طبیعی و احیای آن همه ما در برابر خود و نسل‌های آینده مسئولیت داریم و آیندگان در خصوص حفاظت از منابع طبیعی در مورد ما قضاوت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: اگر هر فرد یک درخت بکارد و در رشد و نگهداری آن کوشا باشد علاوه بر این که یک سنت پسندیده انجام داده است در حفظ محیط زیست تلاش کرده است.

برزعلی ر ئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان گفت:امروزه دنیا به سمت دانشگاه هایی که کارآفرین هستند حرکت می کنند.

وی افزود: نقشه علمی کشور بر اساس سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب درحوزه اقتصاد مقاومتی،علم و فناوری و اشتغال کشیده شده است .

برزعلی گفت:یکی از راهبردهای کلان در نقشه علمی کشور تامین نیازهای آموزشی مردم براساس آمایش های سرزمینی است.

رییس دانشگاه علمی و کاربردی استان گلستان تحول در اینترنت و کارآفرینی از طریق فضای مجازی در کسب و کار را از موضوعات مطرح در دنیای امروز دانست.

رئیس واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی گلستان از افزایش رشته‎های تحصیلی در این واحد دانشگاهی از 165 به 177 رشته تحصیلی خبر داد و یادآور شد: در دانشگاه علمی کاربردی 107 رشته کاردانی و 70 رشته کاردانی به کارشناسی وجود دارد.

وی با بیان اینکه 11 هزار و 592 دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی گلستان تحصیل می‎کنند، اظهار داشت: تعداد دانشجویان دختر 4 هزار و 188 نفر و دانشجویان پسر 7 هزار و 404 نفر است.

جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 193
بازدید دیروز: 288
بازدید ماه:5082
بازدید سال:10787
بازدید کل:1932338