عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » از همه کاندیداهای انتخابات و طرفداران آنها انتظار داریم پایبند به موازین قانونی باشند

فرماندار علی آبادکتول در جمع نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت :

از همه کاندیداهای انتخابات و طرفداران آنها انتظار داریم پایبند به موازین قانونی باشند

 

از همه کاندیداهای انتخابات و طرفداران آنها انتظار داریم پایبند به موازین قانونی باشند

وی افزود: همه متولیان انتخابات اعم از ناظر ، مجری ، بازرس و نامزدها و مسئولین ستادها باید در چهارچوب قانون اقدامات خود را تعریف کنند نامزدهای انتخاباتی در آینده در مجلس قانونگذار هستند و باید در این دوران قانون را رعایت و مانع بروز برخی حواشی شوند و امیدواریم شاهد هیچ گونه جرایم عمومی نباشیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، صبح امروزجلسه ای به ریاست فرماندار و با حضور اعضای شورای تامین،رئیس و اعضای هیات نظارت و اجرائی، کاندیدا های مجلس شورای اسلامی و روسای ستادهای انتخاباتی آنان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار علی آبادکتول بیان داشت : انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، هم در صحنه‌ خارجی و در مقابل چشم بیگانگان، هم در صحنه‌ داخلی، و هم برای پیشرفت کشور، یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین رویدادهاست.

زئیس ستاد انتخابات شهرستان تصریح کرد: از همه کاندیداهای انتخابات و طرفداران آنها انتظار داریم پایبند به موازین قانونی باشند.

احمدی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی می‌فرماید: «آحاد ملت برای تعیین سرنوشت خودشان در انتخابات شرکت کنند حتی افراد منتقد نیز می‌توانند در انتخابات شرکت کنند».

ابراهیم احمدی در ادامه با اشاره به اینکه انسان نباید با تخلف حق کسی را تضعیف کند، گفت: مقام معظم رهبری دیروز بیان فرمودند ،افرادی که وارد میدان انتخابات شده‌اند، از بداخلاقی، بددهنی و توهین و تهمت به دیگران در تبلیغات و فضای مجازی و همچنین از سیاه‌نمایی و بیان مطالب دروغ و خلاف واقع برای جلب نظر مردم اجتناب کنند چرا که این کارها موجب سلب برکت و عنایت الهی است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 96
بازدید دیروز: 194
بازدید ماه:5179
بازدید سال:10884
بازدید کل:1932435