عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد


سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان باحضورزنگانه معاون فرمانداردر محل آموزش وپرورش برگزارشد.

زنگانه با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت:ماه رمضان فرصتی مناسبت است که از خان گسترده بهره معنوی را ببریم و موفقیت های بدست آمده در سطح شهرستان از جمله اسکان مسافرین و دیگر طرح های در حال اجرا در آموزش و پرورش حاصل همکاری جمعی و همدلی مسئولین و دستگاه های اجرایی می باشد.

وی خواستار تهیه سند جامع اوقات فراغت شهرستان شد و در خصوص فضا و ساماندهی نیروی انسانی در دوره تحصیلی ابتدایی و متوسطه تأکید کردند که اولاً نارضایتی بوجود نیاید و ثانیاً موجب ترک تحصیل دانش آموزان نگردد و برای دوره ابتدایی سعی شود بهترین فضا و امکانات مطلوب تهیه تا موجب افزایش انگیزه و بهترین خاطره ها را در زندگی خود ثبت نمایند.

معاون فرماندارافزود: باید توان علمی و تقویت مدیریتی در مدارس افزایش یابد و از تلاش ها و خدمات ارزنده مدیریت و فرهنگیان تقدیر و تشکر شود .

علمشاهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان در خصوص امتحانات پایان سال تحصیلی و برگزاری کنکور گزارشی را به حضار ارائه نموده و افزودند : فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان همکاری مطلوبی را با آموزش و پرورش داشتند و فضای مناسب و مطلوبی برای داوطلبین کنکور پیش بینی شد که با همکاری و مساعدت همه دست اندرکاران این فضا در شهرستان ایجاد شد.

وی در ادامه اشاره به اوقات فراغت دانش آموزان نموده و گفتند : اوقات فراغت فرصت مناسبی است که با برنامه های در دست اجرا و با همکاری ستاد اوقات فراغت دانش آموزان بهره برداری درست را داشته باشند .

وی در خصوص سال تحصیلی آتی عنوان کردند : برخی مدارس بصورت روستا مرکزی اداره می شوند و برخی هم با مدارس همجوار به صورت موقت ادغام می گردند و با کمبود نیروی انسانی در دوره تحصیلی ابتدایی و ضرورتی که وجود دارد ، نیروی انسانی و فضاهای آموزشی در تابستان ساماندهی می گردند و تلاش خواهد شد که دانش آموزان بازمانده از تحصیلی نداشته باشیم و کلیه ی دانش آموزان تحت پوشش تحصیلی قرار گیرند و مانع رشد بیسوادی شویم .

وی افزود:در خصوص اسکان مسافرین افزایش چشمگیری را در جذب مسافر در نوروز 94 داشتیم و با پتانسیل موجود و موقعیت جغرافیایی و طبیعت زیبا می توانیم گردشگران و مسافرین زیادی را جذب و اسکان دهیم و خواستار همکاری همه مسئولین و دستگاه های اجرایی شهرستان شدند .

علمشاهی اعلام نمود: پذیرش مسافرین برای اسکان فصل تابستان از تاریخ 29 خرداد شروع می شود و در حدود 40 درصد مدارس شهری برای اسکان مسافرین برنامه ریزی شده است و تا 15 شهریور طرح اسکان اجرا می گردد . سپس هر یک از اعضاء مطالبی را در خصوص مطالب ذکر شده بیان داشته و نظرات و پیشنهاداتی را عنوان نمودند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 192
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1429
بازدید سال:7134
بازدید کل:1928685