عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » امضاء تفاهم نامه همکاری شهرداری و اداره کل میراٍ ث فرهنگی استان گلستان


امضاء تفاهم نامه همکاری شهرداری و اداره کل میراٍ ث فرهنگی استان گلستان

امضاء تفاهم نامه همکاری شهرداری و اداره کل میراٍ ث فرهنگی استان گلستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب سال " دولت و ملت ، همدلی و همزبانی " مزین گردیده است و در راستای فرمایش معظم له و ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رویکرد دولت تدبیر و امید ، تفاهم نامه همکاری فی مابین شهرداری فاضل آباد و اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان منعقد گردید.

با توجه به اینکه استان گلستان بسیار برخوردار از مواهب خدادادی ، طبیعی و ظرفیت های بالقوه و بالفعل فرهنگی ، تاریخی ، مذهبی ، گردشگری و ..... می باشد و در مسیر عبور مسافران و گردشگران و زائران حرم مطهر رضوی(ع) واقع است ظرفیت بسیار خوبی از لحاظ توسعه در همه جوانب خصوصا گردشگری داراست .شهر فاضل آباد و بخش کمالان نیز شرایط ویژه ای به لحاظ قرارگیری در مسیر عبور مسافران و زائران ثامن الحجج ، ظرفیت بالایی در توسعه این بخش دارد.

این تفاهم نامه به منظور دستیابی هرچه سریعتر به اشتغال و بهبود شاخص های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و زیرساخت های گردشگری فاضل آباد و بخش کمالان تنظیم و منعقد گردیده است.

آقای سمیعی شهردار در این رابطه گفت:این تفاهم نامه به منظوراستفاده از ظرفیت های مشترک اعتباری، برنامه های در دست اجرا و پروژه های اجرایی وبا هدف ورویکرد اقتصاد مقاومتی وصرفه جویی درهزینه ها وتجمیع منابع اعتباری طرفین تفاهم نامه منعقد ومبادله گردیده است.

آقای سمیعی درادامه افزود: ازجمله اهدافی که دراین تفاهم نامه مورد توجه می باشد می توان به معرفی وشناسایی بیشتر جاذبه های گردشگری ، تاریخی و فرهنگی شهر فاضل آباد و منطقه گردشگری دهانه محمد آباد کتول که سهم بری مناسبی از محل اعتبارات استانی وملی برای اجرایی کردن پروژه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی نداشته اند، اشاره داشت.

وی خاطر نشان کرد: تهیه کتابنامه، بروشور، فیلم و انواع اقلام تبلیغاتی، ثبت آثار طبیعی وتاریخی وفرهنگی ومعنوی درشهرها وارائه خدمات مشترک به مسافران وگردشگران و تهیه بسته های سرمایه گذاری از محورهای مورد تفاهم می باشد.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 114
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:4715
بازدید سال:10420
بازدید کل:1931971