عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » روز قدس هیچگاه فراموش شدنی نیست


روز قدس هیچگاه فراموش شدنی نیست

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

روز قدس هیچگاه فراموش شدنی نیست

قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت:روز قدس هیچگاه فراموش شدنی نیست.

به گزاشروابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول:دکتر اسدالله قره خانی آلوستانی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت:بنده به واسطه حضور گسترده مردم شهید پرور و همیشه در صحنه علی آبادکتول در این راهپیمایی که هم بعنوان راهپیمایی سیاسی، اعتقادی ،ملی ،حفاظت ، حمایت و صیانت از مواریث فرهنگی انقلاب به ویژه یادگاری را که امام راحل بجا گذاشتند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان خاطرنشان کرد:روز قدس که محدود به یک منطقه جغرافیایی بود با نگرش فرامنطقه ای امام راحل به یک حرکت جهادی وانقلابی در جهان صورت گرفت که به برکت انقلاب اسلامی و به واسطه انفاس قدسیه امام راحل و هوشمندی ایشان به یک روز جهانی تبدیل شد.

وی گفت:امام راحل با این حرکت خود اعتماد به نقس را در بین جوانان و نسل های آینده بنا کردند که این حرکت چیزی جزء مبارزه با رژیم غاصب صهیونستی نیست.

نماینده مردم علی آبادکتول اظهارداشت:روز قدس هیچگاه فراموش شدنی نیست و امام راحل با این حرکت خود نه تنها مردم مسلمان بلکه تمام آزادی خواهان جهان که دفاع از انسانیت و دفاع از شرف ،دفاع از حقوق مدنی و شهروندی دارند را بیدار کرد واین روز را در بین همه زنده نگه داشت و این روز هیچگاه فراموش نخواهند شد.

وی تاکید کرد:همه مردم آزادی خواه جهان در این روز اعتراض خود را به اسراییل غاصب که بعنوان یک رژیم جعلی است انجام می دهند و تمامی تحرکات این رژیم جعلی را محکوم می کنند.

در ادامه گفت:حضور مردم در راهپیمایی روز قدس باعث زنده نگهداشتن این روز می شود.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:4708
بازدید سال:10413
بازدید کل:1931964