عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همایش سه ساله های حسینی در علی آباد کتول


همایش سه ساله های حسینی در علی آباد کتول

همایش سه ساله های حسینی همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) دختر عظیم الشأن سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مصلی امام رضا (ع) علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،همایش سه ساله های حسینی امروز با حضور کودکان 3 تا 6 ساله علی آباد کتول و به همت واحد عترت بانوان هیأت رزمندگان اسلام، حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان برگزار شد.

کودکان علی آبادی امروز همراه مادران و مربیان مهدهای کودک خود به این همایش آمدند تا در عزای حضرت رقیه (س) به سوگ نشسته و بگوید با الگو گیری از این طفل خردسال حادثه بزرگ کربلا، راه امام حسین (ع) را ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان در این مراسم گفت: دشمن پس از ۱۴۰۰ سال همچنان به دنبال فراموش شدن آتار کربلاست و برای تحقق این هدف خود نیز روی تربیت کودکان به سبک ضد دینی برنامه ریزی های زیادی کرده است.

وی اظهار کرد: امروز دشمن برای تولید نسل مخالف اهل بیت (س)، بازی های یارانه ای، فیلم ها، نرم افزارهای موبایلی زیادی طراحی و هزینه کرده است و متاسفانه مادران هم بدون آگاهی از این اهداف پلید دشمن، برای ساکت کردن فرزندان خود این ابزار را بدون کنترل در اختیار فرزندان خود قرار می دهند.

وی با اشاره به فضای بازی ها و فیلم های دین ستیزانه که امروز به راحتی در اختیار کودکان قرار دارد، عنوان کرد: وقتی کودکان از آغازین سال های عمر خود با فیلم هایی که در آن حجاب، دوستی با اهل بیت (ع)، نماز و ... معنایی ندارد، در ارتباط است، هنگامی که بزرگ شده و به آن ها حجاب و چادر را معرفی می کنیم، الگوهای غیردینی که در فیلم ها و بازی های رایانه ای دیده اند را به ما نشان می دهند و به تبعیت از این الگوها، آن ها نیز حجاب را نمی پذیرند.

ریاحتی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه دشمن برای از بین بردن نسل شیعی و تفکر اسلامی هزینه های زیادی می کند، خاطر نشان کرد: تنها راهکاری که می تواند فرزندان ما را از گزند دشمن حفظ کند، مکتب اهل بیت (ع) است. حضرت فاطمه (س) و حضرت رقیه (س) را به دخترانمان معرفی کنیم. نگوییم آن ها کودک هستند و نمی فهمند. در غرب بسیاری از دختران بعد از آشنایی با حضرت زهرا (س)، حجاب را برگزیده اند.

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 111
بازدید دیروز: 583
بازدید ماه:9255
بازدید سال:14960
بازدید کل:1936511