عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولین سمینار آموزشی مدیریت کارآفرینی وایجاد راهکار برای فروش بیشتر


اولین سمینار آموزشی مدیریت کارآفرینی وایجاد راهکار برای فروش بیشتر

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

اولین سمینار آموزشی مدیریت کارآفرینی وایجاد راهکار برای فروش بیشتر با مشارکت شهرداری فاضل آباد ، اداره بهزیستی وشرکت علم وصنعت ناشران گرگان در روز سه شنبه18 آذرماه93 در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی وهنری فاضل آباد برگزار گردید.

اولین سمینار کارآفرینی با سرمایه اندک که با استقبال ویژه دانشجویان ، کارکنان شهرداریها ، مدجویان تحت حمایت بهزیستی وصاحبان مشاغل آزاد همراه بود ، با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و پخش سرود ملی آغاز و سپس زنگانه رئیس اداره بهزیستی فاضل آباد ضمن خیرمقدم به حضار وتقدیر وسپاس از همکاری بی شائبه شهرداری در برگزاری سمینار ، هدف ازبرگزاری این کارگاه آموزشی یک روزه را ،ایجاد خلاقیت ، آشنایی با انواع مدل های کارآفرینی و مهارتهای کسب وکار و ارتقاء سطح آگاهیهای علمی کسب وکار برشمرد.

درادامه مراسم سمیعی شهردار فاضل آباد نیز به اهمیت مقوله اشتغال و کارآفرینی پرداخت وبیان داشت امروزه دنياي كسب و كار با سرعت شگفت آوري در حال تغيير و تكامل است و براي حفظ آمادگي علمي و عملي خود در زمينه‌هاي مديريت و كسب و كار ، ناگزير به کسب آموزش و فراگیری جديدترين مفاهيم و آموزه‌هاي مديريتي هستيم ،وی کارآفرینی را یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از مدیران سازمانها برشمرد که استفاده از افکار وایده های نوآور کارکنان کارآفرین می تواند منشاء تحولات عظیمی درسازمانها و نیز به حرکت درآوردن چرخهای توسعه اقتصادی کشور شود.

سمیعی کارآفرینی را یک عامل کلیدی و پلی مابین نوآوری و توسعه اقتصادی قلمداد وتصریح نمود کارکنان وافراد متخصص وکارآمد با کسب مهارتهای لازم در شرایط نامطلوب میتوانند برمشکلات غلبه نمایند.

سپس مهندس میرزایی مدرس مطرح شمال کشور وبازرس نوبل سرت آلمان دوره مباحث خود را در45 دقیقه اول پیرامون کارآفرینی باسرمایه اندک ، مدیریت کسب وکار ، مدیریت هزینه وزمان،مدیریت فروش و چگونگی تعامل با مشتری به همراه پخش کلیپ های تأثیرگذار ارائه نمود.

وی با تعبیر کارآفرینی به عنوان ایجاد یک شغل ، از مدیریت هزینه به عنوان کنترل دقیق واصولی برهزینه های ورودی وخروجی ، آموزش ویادگیری نحوه خرج کردن پول وچگونگی پرداخت حقوق وکسب سود یاد کرد.

در45 دقیقه دوم سمینار ، مهندس میرزایی مباحث تخصصی تری در خصوص مشاغل خانگی و مشاغل اداری به همراه پیشنهادها و راهکار های مؤثرتر با بهره گیری از استعداد های فردی را مطرح نمود.گفتنی است برای متقاضیان صدور گواهینامه این دوره آموزشی ، ازسوی آکادمی نوبل سرت آلمان گواهینامه صادرخواهد شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 288
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:4889
بازدید سال:10594
بازدید کل:1932145