عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آخرین جلسه دهیاران بخش مرکزی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


آخرین جلسه دهیاران بخش مرکزی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

آخرین جلسه دهیاران بخش مرکزی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

آخرین جلسه دهیاران بخش مرکزی شهرستان به منظور هماهنگی تمهیدات لازم در آستانه سال جدید در حوزه روستاها در بخشداری مرکزی برگزار گردید.

حمیدرضا ملک حسینی بخشدار مرکزی شهرستان علی آبادکتول در این جلسه با اشاره به اهمیت گردشگری در روستاها گفت: روستای این بخش با توجه به امکاناتی که دارند می بایست تدابیر لازم به منظور تقویت گردشگری انجام دهند.

وی به هماهنگی به عمل آمده با اداره آموزش و پرورش شهرستان اشاره نمود و افزود: مقرر شده مدارس غیرفعال در سطح روستاها در اختیار دهیاری قرار گیرد. دهیاران روستا نسبت به فضاسازی این مدارس اقدام نمایند تا بتوانیم برای اسکان گردشگران استفاده نمائیم.

بخشداردر ادامه به مراسم باستانی چهارشنبه سوری اشاره کرد و افزود: دهیاران در این زمینه می بایست با استفاده از تدابیر پیشگیرانه فضا را مدیریت نمایند.وی در بخش دیگر از سخنان خود به بیان اهمیت کمک به مستمندان در پایان سال اشاره نمود و افزود: از دهیاران محترم تقاضامندم نسبت به این مورد اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با نوروز افزود:تکریم این ایام نیز باید مورد توجه قرار گیرد. در بخشی دیگر از سخنان خود به حفاری های انجام شده در سطح روستاها اشاره کرد و افزود با توجه به هماهنگی های انجام شده می بایست این حفاری ها ترمیم شود تا ان شاالله محوطه و زیبا سازی محیط روستاها به نحو مطلوب انجام شود.

در پایان این جلسه احکام آقای محمود ملک حسینی به عنوان مسئول امور ورزش و جوانان و سرکارخانم ملیحه ملائی به عنوان مسئول امور بانوان و خانواده بخشداری تقدیم و با احداث لوح سپاس از زحمات آقای علی اکبر مسعودی دهیار روستای سیاه رودبار تقدیر گردید.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه جناب آقای دکتر دنکوب معاون محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان به بیان توضیحاتی در خصوص برنامه های شبکه بهداشت پرداختند.

 آخرین جلسه دهیاران بخش مرکزی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

آخرین جلسه دهیاران بخش مرکزی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 104
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1341
بازدید سال:7046
بازدید کل:1928597