عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه استفاده از پتانسیل ها وظرفیت های پارک جنگلی کبودوال


جلسه استفاده از پتانسیل ها وظرفیت های پارک جنگلی کبودوال

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 جلسه استفاده از پتانسیل ها وظرفیت های پارک جنگلی کبودوال

به گزارش روابط عمومی،جلسه استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های پارک جنگلی کبودوال در شهرستان علی آبادکتول با حضوراحمد تجری مفردفرماندارشهرستان علی آباد کتول، مدیران استانی و برخی مدیران شهرستان علی آبادکتول در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول، با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد، ابراز داشت: برای توسعه شهرستان در طرح صنعت گردشگری وجذب سرمایه گذار باتمام امکانات حاضر به همکاری هستیم.

وی عنوان کرد: در شهرستان علی آباد کتول مناطق گردشگری زیادی وجود دارد که از جمله می‌توان به دودهنه زرین گل ومحمد آباد کتول، مناطق کوهستانی،صحرا و همچنین تنها آبشارتمام خزه ای اشاره کرد.

تجری مفرد،در مورد فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگر اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان علی آباد کتول درمسیر مشهد الرضا قرار دارد، سالانه شاهد افزایش گردشگران در این شهرستان هستیم که زیرساخت‌های جذب گردشگر نیز باید مهیا شود.

ابوطالب قزلسفلو مدیرکل منابع طبیعی در این جلسه گفت: سیاست سازمان منابع طبیعی حفظ وحراست از تمامی جنگل ها در سطح شمال کشور است و به موازات و مطالعات انجام گرفته این منابع را به سمت و سوی گردشگری سوق می دهیم.

وی افزود:پارک جنگلی کبودوال کتابچه آن در حال بازنگری است تا قابل اجرا شود که دوستان مان در آب منطقه ای استان در حال اجرای اینکار بصورت هماهنگ هستند تا یک تحولی شگرف در این زمینه به واسطه ماده۶۹ که انتقال مالکیت از منابع طبیعی یا جهادکشاورزی به وزارت نیرو انجام شود هستیم که با این کار پیشرفت چشمگیری در اجرای پکیج گردشگری در این منطقه شاهد خواهیم بود.

داود گیلک معاون شرکت آب منطقه ای گلستان در این نشست اظهار داشت:این شرکت هیچگونه چشم داشتی جهت سود یا بهره شخصی برای این عمل نخواهد داشت و تا اجرای این پروژه تمام توان خود را خواهد گذاشت.

گیلک تاکید کرد:اولویت شرکت آب منطقه ای گلستان در زمینه های گردشگری ،صنعت،توریسم،پرورش ماهی و در آخر در زمینه کشاورزی قرار داده است و اینکار مان نشانه اهمیت دادن به امر گردشگری و استفاده مفید از سطح آبهای روان و تحت نظر این شرکت است.

وی بابیان اینکه ما باید سرمایه گذاران سرگردان را جذب کنیم گفت:ما باید با برنامه ای مدون و مدیریت شده در این امر قدم بر داریم تا سرمایه گذاران سرگردان وبلاتکلیف که خواستار سرمایه گذاری در زمینه گردشگری هستند را جذب کنیم تا با برنامه ای مدون بتوانیم استفاده ای خوب ،مناسب،و قابل بهره برداری از آنان انجام گیرد.

احمد تجری معاون مدیرکل میراث فرهنگی استان نیز در این مراسم گفت:ما نباید سد یا آبشار و جنگل را بصورت جزیره ببینیم وقتی همه این واژه ها در کنار هم باشد ما در زمینه جذب گرشگر قدمی مثبت برداشتیم و باید ما به اندازه یک پکیج این را ببینیم و مطالعات آن در حد یک کمیته و شورای برنامه ریزی استان نیز پیش رفته که مصمم بر اجرای اینکار هستیم.

وی اظهارداشت :شهرستان علی آبادکتول همه جاذبه های گردشگری یک شهر توریستی را داراست شرایطی همچون آب،خاک،جنگل که همه این موارد در کنار شهر خود به نوبه ای دارای پتانسیل برای اجرای این پروژه ها است.

تجری افزود،وزارت نیرو نگاهی مثبت به مقوله گردشگری داشته و در همه حال با اداره میراث فرهنگی و گردشگری همکاری های مضاعفی در زمینه جذب توریسم داشته شده است وما نگاه جزیی به این پروژ ها نداریم نگاه مان به تمامی پژوه ها یکسان است.

 جلسه استفاده از پتانسیل ها وظرفیت های پارک جنگلی کبودوال

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 579
بازدید دیروز: 315
بازدید ماه:9140
بازدید سال:14845
بازدید کل:1936396