عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اجرای اقتصاد مقاومتی نیاز به کسب تجربه دارد

فرماندارعلی آباد کتول

اجرای اقتصاد مقاومتی نیاز به کسب تجربه دارد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اجرای اقتصاد مقاومتی نیاز به کسب تجربه دارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول،نشست خبری به مناسبت هفته معلم درمحل آموزش وپرورش علی آبادکتول باحضوراحمد تجری مفرد فرماندارشهرستان برگزارشد.

احمد تجری مفرد در نشست با خبرنگاران شهرستان علی آباد کتول عملکرد آموزش و پرورش در حوزه آموزش اخلاق اجتماعی به دانش آموزان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دانش آموزان نسل چهارم انقلاب اسلامی از سطح اخلاق اجتماعی بالاتری برخوردار هستند که این نشانه عملکرد خوب آموزش و پرورش است، در زمینه فرهنگ اقتصاد مقاومتی نیز باید آموزش دانش آموزان در مدارس و توسط آموزش و پرورش آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه مراکز فنی و حرفه ای باید از زاویه عمل به شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نگاه کرد، اذعان داشت: هنرستان ها نقش موثری در زمینه اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی دارند چرا که دانش آموزان این مدارس پس از فارغ التحصیلی راحت تر می توانند وارد بازار کار و تولید محصول شوند.

فرماندار علی آباد کتول با تاکید بر اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی نیاز به کسب تجربه دارد، به هنرستان کشاورزی روستای حاجیکاته این شهرستان اشاره کرد و گفت: دانش آموزان این مدارس در زمینه کشاورزی و دامپروری ورزیده می شوند و زمان ورود به بازار کار یک فرد با تجربه هستند که تولید داخلی رونق می بخشند.

تجری مفرد با اشاره به تولیدات هنرستان کشاورزی حاجیکلاته، افزود: محصولات کشاورزی و دامی تولید شده در این هنرستان هم بخشی نیاز تغذیه ای خوابگاه شبانه روزی دانش آموزان آن ها را تامین می کند و هم منبع درآمدی برای سایر امور این مرکز است.

تجری مفرد همچنین با اشاره به تخریب و بهسازی تعدادی از مدارس به علت داشتن بنای فرسوده ، افزود: مدرسه رازی با اعتبار ملی 700 میلیون تومان بهمن 94 تخریب و عملیات اجرایی ساخت آن نیز آغاز شده است و در صورت تامین اعتبار کامل، امسال به بهره برداری می رسد.

رئیس شورای آموزش و پرورش علی آباد کتول گفت: هنرستان های فنی و حرفه ای سهم مهمی در تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» در سطح آموزش و پرورش و حتی جامعه دارند چرا که فارغ التحصیلان این مدارس، افرادی ورزیده برای ورود به بازار کار و تولید هستند.

رئیس شورای آموزش و پرورش علی آباد کتول در ادامه به اجرای 8 پروژه آموزشی – رفاهی آموزش و پرورش این شهرستان اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی مدارس روستاهای مهدی آباد، قوشکرپی، بهلکه نفس و محمد آباد کتول، رازی علی آباد کتول، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز آموزشی- رفاهی و استخر سرپوشیده فرهنگیان علی آباد کتول در حال اجرا می باشند که 2 مورد از این پروژه ها امسال به بهره برداری می رسند و بقیه نیز در انتظار تامین بودجه می باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش علی آباد کتول در پایان با تاکید بر نقش موثر خیرین مدرسه ساز در ساخت و بهبود فضاهای آموزشی شهرستان، گفت: سال گذشته بیش از 2 میلیارد و 500 میلیارد ریال توسط خیرین مدرسه ساز و فرهنگیان علی آباد کتول برای ساخت مدارس در این شهرستان اهداء شده است.

شایان ذکراست این نشست خبری باهماهنگی روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول برگزارشد.

 

اجرای اقتصاد مقاومتی نیاز به کسب تجربه دارد

 

اجرای اقتصاد مقاومتی نیاز به کسب تجربه دارد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 556
بازدید ماه:5693
بازدید سال:11398
بازدید کل:1932949