عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدارفرمانداربا امام جمعه علی آباد کتول


دیدارفرمانداربا امام جمعه علی آباد کتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدارفرمانداربا امام جمعه علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،احمدتجری مفردفرماندارعلی آبادکتول به اتفاق دکترزنگانه معاون فرمانداری وملک حسینی بخشدارمرکزی باحجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه علی آباد کتول دیدار و گفتگو نمود.

احمد تجری مفرد فرماندارضمن تشکر از امام جمعه جهت همکاری ایشان درهمه جا که همراه فرمانداری بوده اند گفت: هر کس دلش برای این نظام وانقلاب می‌تپد؛ بایستی به مردم خدمت کند واز کار وتلاش خسته نشود.

وی با بیان اینکه ما بایستی در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و همچنین در جهت اجرای اهداف دولت تدبیر و امید حرکت کنیم؛ افزود: اقتصاد مقاومتی باید از حالت شعاری خارج شده و عملی گردد.

تجری مفرد ادامه داد:بنده و همه مسئولین شهرستان سعی خواهیم کرد طبق سیاست های نظام و رهبری و دولت تدبیر و امید برنامه های خود را به پیش ببریم تا هم رضایت خالق و هم رضایت مخلوق فراهم گردد.

در ادامه امام جمعه علی آباد کتول هم در سخنانی ضمن تشکر ازفرماندار ،وهمه مسئولین افزود: نگاه شما نگاه خدمت رسانی به مردم است و خدا را شکر در شهری خدمت می کنید که این شهرستان دارای یک سابقه تاریخی و مذهبی طولانی است.

وی با بیان اینکه مردم در طول انقلاب در تمامی عرصه ها پیشقدم بوده اند؛ گفت:مردم در این خصوص چیزی کم نگذاشته اند بنابراین مسئولین هم بایستی به مردم خدمت کنند و همه در کنار هم ، در راستای توسعه و رشد و پیشرفت منطقه گام برداریم.

وی اظهار داشت:به حمداله مردم و مسئولین خوبی در منطقه داریم .

حجت اسلام والمسلمین موسوی امام جمعه علی آباد کتول در پایان سخنانش از همه مردم و مسئولین خواست که همبستگی و اتحاد خود را حفظ کرده و در راستای رشد و توسعه شهرستان قدم بردارند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 96
بازدید دیروز: 194
بازدید ماه:5179
بازدید سال:10884
بازدید کل:1932435