عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دومین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان علی آبادکتول برگزارشد


دومین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان علی آبادکتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دکتر محمدجواد زنگانه گفت : سوادآموزی امر مهمی است که در شاخص های توسعه پایدار نقش مهم و اثرگذار دارد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،دومین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان با حضور محمدجواد زنگانه معاون فرماندار ، محمدرضا صالح آلوستانی مدیر آموزش و پرورش مدیران شهرستان و سایر اعضاء در محل آموزش وپرورش برگزارشد.

دکتر محمدجواد زنگانه معاون فرماندار شهرستان نیز ضمن قدردانی از تلاش مدیریت ، اداره سوادآموزی و سایر اعضاء در ادامه اظهار داشت : در هر جامعه ای توسعه پایدار 9 شاخص مهم دارد که 4 شاخص آن مربوط به دانایی محوری است و سوادآموزی امر مهمی است که در شاخص های توسعه پایدار نقش مهم و اثرگذار دارد .

معاون فرماندار تصریح کرد : ثبات در تغییر به آنها ، علم و آگاهی می دهد و باید اثرات مثبت سواد به افراد بی سواد اطلاع رسانی گردد تا در آنان نیز ایجاد انگیزه شود .

وی در پایان گفت : باید با پالایش و تحت پوشش قرار دادن کامل افراد بی سواد بپردازیم و تمامی دستگاه های اجرایی به امر سوادآموزی به عنوان یک تکلیف جمعی نگاه کنند تا نتیجه مطلوب تری بدست آید .

محمدرضا صالح آلوستانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای حاضر در جلسه و تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در ادامه اظهار داشت : اگر سواد در بهبود و دگرگونی اوضاع زندگی افراد تأثیر چشم گیری داشته باشد با فرهنگ سازی مناسب در ریشه کنی بی سوادی با استقبال گسترده مردم روبرو خواهیم شد .

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت : در زمینه ی ریشه کنی بی سوادی ، شناسایی و جذب افراد واجد شرایط همه دستگاه های اجرایی عضو شورای پشتیبانی خصوصاً بخشداران همکاری و مساعدت لازم را با اداره سوادآموزی داشته باشند تا بتوانیم حجم ابلاغی سال 96 را تحت پوشش قرار دهیم .

دومین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان علی آبادکتول برگزارشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 139
بازدید دیروز: 195
بازدید ماه:1571
بازدید سال:7276
بازدید کل:1928827