عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شوراي پشتيباني سوادآموزي علی آباد کتول برگزارشد


جلسه شوراي پشتيباني سوادآموزي علی آباد کتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه شوراي پشتيباني سوادآموزي علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،سومين جلسه شوراي پشتيباني سوادآموزي شهرستان با حضور دكتر محمدجواد زنگانه معاون فرماندار شهرستان ، حميد بينات رئيس اداره سوادآموزي استان ، اسداله جعفري رئيس اداره سوادآموزي در محل آموزش وپرورش برگزارشد.

دكتر محمدجواد زنگانه معاون فرمانداراظهارداشت:شهرستان در شاخص‌هاي مختلف بايستي رشد و توسعه لازم را داشته باشد و با توجه به اهميتي كه سوادآموزي در زندگي افراد دارد مي‌بايست همه‌ي دستگاه‌ها با آموزش و پرورش تعامل داشته باشند تا اهداف محقق گردد .

معاون فرماندار در بخش‌هايي كه آسيب وجود دارد كارشناسان آسيب‌شناسي نمايند تا درمان واقعي صورت گيرد و خاطر نشان كرد : كميته‌هاي پشتيباني سوادآموزي در روستاها با همكاري دستگاه‌هاي ذيربط فعال شوند تا بازخورد لازم بدست آيد و از ائمه جمعه و جماعات درخواست نمودند كه اهميت علم و دانش تبيين و آگاهي لازم به افراد جامعه ارائه گردد .

محمدرضا صالح‌آلوستاني مديرآموزش وپرورش شهرستان اظهارنمود:نهضت سوادآموزي در سال جديد فعاليت خوبي صورت گرفته است و نيازمند كمك و مساعدت مي‌باشد و مديران مدارس نيز آمادگي دارند در اين زمينه فعاليت نمايند و برنامه‌ريزي لازم و هدفمند صورت پذيرد تا حجم ابلاغي پوشش داده شود و بحمدالله رشد خوبي در جذب سوادآموز و مربيان آموزش دهنده داشته است و اميد است كه با تلاش و همّت مضاعف در آينده مشكل بي‌سوادي برطرف گردد.

جعفري رئيس اداره سوادآموزي ضمن قدرداني از زحمات اعضاي شوراي پشتيباني در ادامه گزارشي از فعاليت‌هاي انجام شده در امر سوادآموزي براساس حجم ابلاغي براي جذب در دوره‌هاي مختلف سال 95 از سوي استان اعلام شده 100 درصد تحت پوشش قرار گرفته است .

وی اضافه كرد:اين حجم در دوره سوادآموزي 540 نفر ، دوره تحكيم سواد 40 نفر رتبه ششم را كسب نمود و انشاالله تلاش خواهيم كرد كه با قبولي درصد بالا اين سوادآموزان دوره‌ها را به پايان برسانند.

جعفري به سالروز تأسيس نهضت سوادآموزي در هفتم دي ماه اشاره كرد و گفت : مراسمي به صورت متمركز در شهرستان برگزار مي‌شود و مربيان فعّال و سوادآموزان برتر مورد تشويق قرار خواهند گرفت .

 

جلسه شوراي پشتيباني سوادآموزي علی آباد کتول برگزارشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 86
بازدید دیروز: 556
بازدید ماه:5725
بازدید سال:11430
بازدید کل:1932981