عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هشتمين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان تشكيل گرديد


هشتمين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان تشكيل گرديد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

هشتمين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان تشكيل گرديد

به گزارش روابط عمومي فرمانداری علی آباد کتول،هشتمين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان با حضور احمد تجري‌مفرد فرماندار و رئيس شوراي آموزش و پرورش ، محمدرضا صالح‌آلوستاني مدير آموزش و پرورش شهرستان درمحل آموزش و پرورش علی آباد کتول تشكيل شد .

احمد تجري‌مفرد فرماندار و رئيس شورا ، نگاه دولت در افق 1404 را كوچك شدن دولت و بردن بخشي از امور به صورت برون سپاري است و در تحقق اصل 44 كه مبناي خصوصي‌سازي در حال اجراست و اظهار داشت : در اقتصاد بايستي رقابت ايجاد شود تا بتوانيم با كيفيت بخشي به كالاها به صادرات بپردازيم .

وی افزود:2 نگاه در آموزش و پرورش و هنرستان‌ها بايستي دنبال شود،ابتدا آگاهي بخشي به كار و سوق دادن جوانان به اين سمت و سوء و ثانياً شرايط بازاريابي فراهم شود و در تربيت افراد ماهر و تكنسين تلاش شود تا از تمام جهات خودكفا شويم و به سمت توسعه و پيشرفت كشور با شتاب بيشتري حركت كنيم .

فرماندار و رئيس شورا تصريح كرد:به منظور بهره‌مندي ازظرفيت وتوليدات هنرستان‌ها، دستگاه‌هاي اجرايي در تعامل مثبت با آموزش و پرورش قدم بردارند و موجب درآمدزايي و تشويق كارآفرينان فراهم شود .

محمدرضا صالح‌آلوستاني خواستار فرهنگ كتاب‌خواني در جامعه شدند و اذعان داشت : آموزش و پرورش در برنامه‌ها و سياست‌هاي كاري خود به سمت توليدي شدن هنرستان‌ها و ارائه توليدات با كيفيت در جامعه است و رشته‌هايي در هنرستان‌ها ايجاد شده كه با نياز روز جامعه هم‌خواني داشته باشد و امكان رقابت نيز فراهم شود و اشتغال پايدار براي جوانان ايجاد گردد .

صالح‌آلوستاني عنوان كرد:شهرداري‌ها با عوارض 5 درصد كه سهم آموزش و پرورش است مي‌توانند در كاهش مشكلات عمراني و بهسازي كمك كنند .

گفتني است هر يك از اعضاي حاضر در جلسه نظرات و پيشنهاداتي را مطرح نمودند .

هشتمين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان تشكيل گرديد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 450
بازدید دیروز: 583
بازدید ماه:9594
بازدید سال:15299
بازدید کل:1936850