عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه شوراي پشتيباني سوادآموزي باحضور فرماندارعلی آباد کتول


برگزاری جلسه شوراي پشتيباني سوادآموزي باحضور فرماندارعلی آباد کتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری جلسه شوراي پشتيباني سوادآموزي باحضور فرماندارعلی آباد کتول

به گزارش روابط عمومي،جلسه شوراي پشتيباني سوادآموزي با حضوراحمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول،محمدرضا صالح‌آلوستاني مدير آموزش و پرورش شهرستان در محل آموزش وپرورش برگزارشد.

فرمانداربا اشاره به اينكه دولت تدبير و اميد با برنامه‌هاي كه دارد تلاش مي‌نمايد موضوع ريشه‌كن نمودن بي‌سوادي را دراولويت قرار دهد و سرمايه‌گذاري‌هاي لازم را پیش بینی نموده است،اظهار داشتند: برنامه‌هاي جديد با رويكرد نوآورانه باشد و با توجه به نامگذاري شعال سال توسط مقام معظم رهبري بايستي جايگاه سوادآموزي تعريف شود كه در كجاي برنامه مي‌توان آنرا قرار داد .

تجری مفرداظهارداشت: هدف از تشکیل این جلسه پشتیبانی از نهضت سواد آموزی در راستای کاهش بی سوادی می باشد و دستکاههای مسئول تلاش کنند هم از راه عملی و هم از راه علمی در این راستا سهمی داشته باشند .

وی افزود:دين مبين اسلام سفارش زيادي در تحصيل علم و دانش نموده است و در انقلاب اسلامي ما هم امام راحل با تأسيس نهضت سوادآموزي خواستار توسعه سوادآموزي در جامعه شدند و هم مقام معظم رهبري نيز تأكيد فراوان دارند .

فرمانداردرپایان به نقش جلسات شورای پشتیبانی سوادآموزی در تسهیل امر آموزش افراد بیسواد و اقدامات دولت درجهت تقویت این شوراهااشاره کرد واحیاء این شوراها را از دستاوردهای دولت برشمرد.

صالح‌آلوستاني خاطر نشان كرد : همه‌ي دولت‌مردان به امر سوادآموزي و ريشه‌كن نمودن آن اعتقاد دارند و در سوادآموزي مي‌طلبد كه مسئولين ادارات با همكاري عوامل زير مجموعه ، آموزش و پرورش را كمك نمايند و در اين امر مهم سهيم باشند .

وی اضافه كرد : حمايت همه جانبه باعث مي‌شود ، آموزش و پرورش با تمام امكانات موجود از جمله فضاهاي آموزشي و نيروي انساني در خدمت امر سوادآموزي باشد.

برگزاری جلسه شوراي پشتيباني سوادآموزي باحضور فرماندارعلی آباد کتول

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 249
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:4850
بازدید سال:10555
بازدید کل:1932106