عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شوراي پشتيباني سوادآموزي علی آباد کتول برگزارشد


جلسه شوراي پشتيباني سوادآموزي علی آباد کتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه شوراي پشتيباني سوادآموزي علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي،اولين جلسه شوراي پشتيباني سوادآموزي در سال 95 با حضور دكتر زنگانه معاون فرماندار،علمشاهي مديرآموزش و پرورش مسئولين استانی وشهرستاني در محل برآموزش وپرورش برگزارشد.

دكتر زنگانه معاون فرماندار،با اشاره به اينكه دولت تدبير و اميد با برنامه‌هاي كه دارد تلاش مي‌نمايد موضوع ريشه‌كن نمودن بي‌سوادي را در اولويت قرار دهد و سرمايه‌گذاري‌هاي لازم را در سال 95 پيش نموده است ، اظهار داشتند : برنامه‌هاي جديد با رويكرد نوآورانه باشد و با توجه به نامگذاري شعال سال توسط مقام معظم رهبري بايستي جايگاه سوادآموزي تعريف شود كه در كجاي برنامه مي‌توان آنرا قرار داد .

زنگانه افزود : بين آموزش و عدالت آموزشي تعريف معنادار وجود دارد و با تعامل با بخش خصوصي كه منجر به اشتغال مي‌گردد در تحقق اصل 44 قانون اساسي مثمرثمر باشيم و خروجي مناسبي را در تمام ابعاد داشته باشيم .

فجوري معاون سوادآموزي مديركل آموزش و پرورش استان ، دين مبين اسلام سفارش زيادي در تحصيل علم و دانش نموده است و در انقلاب اسلامي ما هم امام راحل با تأسيس نهضت سوادآموزي خواستار توسعه سوادآموزي در جامعه شدند و هم مقام معظم رهبري نيز تأكيد فراوان دارند .

وی تصريح كرد:كاهش بي‌سوادي مي‌تواند در كاهش آسيب‌هاي اجتماعي مؤثر واقع شود و همه‌ي دستگاه‌هاي اجرايي تلاش نمايند با همكاري آموزش و پرورش بي‌سوادي را ريشه‌كن نمايند و انتظار مي‌رود تمام دستگاه‌هاي اجرايي در امر سوادآموزي كمك كنند تا جامعه‌اي باسواد را تجربه كنيم .

علمشاهي مدير آموزش و پرورش شهرستان خاطر نشان كرد : همه‌ي دولت‌مردان به امر سوادآموزي و ريشه‌كن نمودن آن اعتقاد دارند و در سوادآموزي مي‌طلبد كه مسئولين ادارات با همكاري عوامل زير مجموعه ، آموزش و پرورش را كمك نمايند و در اين امر مهم سهيم باشند .

علمشاهي اضافه كرد : حمايت همه جانبه باعث مي‌شود ، آموزش و پرورش با تمام امكانات موجود از جمله فضاهاي آموزشي و نيروي انساني در خدمت امر سوادآموزي باشد .

جلسه شوراي پشتيباني سوادآموزي علی آباد کتول برگزارشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 386
بازدید دیروز: 195
بازدید ماه:1818
بازدید سال:7523
بازدید کل:1929074