عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولین جلسه شورای اطلاع رسانی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد


اولین جلسه شورای اطلاع رسانی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اولین جلسه شورای اطلاع رسانی شهرستان علی آباد کتول  برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان علی آباد کتول ، این جلسه به ریاست سید صادق شیرنگی وبا حضورمسئول روابط عمومی فرمانداری، محمد کوهستانی معاون برنامه ریزی فرمانداری ،بخشداران مرکزی وکمالان،ادارات اطلاعات ،تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات در محل فرمانداری برگزار شد.

ابتدا معاون سیاسی امنیتی فرمانداری با مهم خواندن اطلاع رسانی در جامعه گفت : موضوع اطلاع ‌رسانی یکی از ضروریات دنیای امروز می باشد و باید با شناسایی و بهره‌گیری از نیروهای متخصص از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستان در زمینه اطلاع رسانی به مردم استفاده نمود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از هر راهی سعی دارند به انقلاب ضربه بزنند اظهارداشت:دشمنان قسم خورده ما از راه های زیادی سعی دارند با ما مقابله کنند ،یکی از این راه ها استفاده از جنگ نرم است که باید در این خصوص اقدامات پیشگیرانه انجام شود هرچند تا الان هم زحمات فراوانی انجام شده ولی چون دشمن دست بردار نیست باید قوی تر وارد شد.

وی حضورسالم در فضای مجازی و استفاده مناسب از این قابلیت را بسیار موثر خواند و گفت: امروزه فضای مجازی به محیطی برای تبادل نظرات، اخبار، اطلاعات و برقراری ارتباط بین افراد مختلف جامعه تبدیل شده است و با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی می توان با صرف کمترین هزینه ها، از فرصت های تبلیغی و اطلاع رسانی در سطح گسترده استفاده نمود ولی این فعالیت ها باید قانونمند باشد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تشکیل شورای اطلاع رسانی را یکی از نیازهای شهرستان عنوان کرد و خواستار فعالیت بهینه این شورا درراستای ساماندهی اخبار و اطلاعات و انجام هماهنگی های لازم در فضای رسانه ای شد.

در این جلسه در خصوص راهکارهای اطلاع رسانی مناسب از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات دولت،و دستور العمل فعالیت و ساختار شورای اطلاع رسانی در شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

در پایان دستورالعمل شورای اطلاع رسانی به عرض حاضرین رسید .



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1298
بازدید سال:7003
بازدید کل:1928554