عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور حسن هدایتی کتولی فرماندار، حسینقلی قوانلورئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و مدیران شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

فرماندار ضمن تبریک هفته وحدت و هفته بسیج گفت:تقارن هفته مبارک بسیج و وحدت فرصت مغتنمی است برای تحکیم و نشر تفکر بسیجی در بستر وحدت فراگیر جامعه برای نیل به اهداف متعالی انقلاب اسلامی و خدمت بیشتر به مردم عزیز ایران اسلامی.

وی خاطرنشان کرد: هفته وحدت فرصت مغتنمی برای طرح نیاز‌های اساسی جهان اسلام که با ابتکار رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) مبتنی بر اعتقادات، آیات الهی و روایات ائمه اطهار(ع) ایجادشده است.

هدایتی کتولی اظهارداشت:هرساله پنجم آذرماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل بسیج، عمق بینش و آینده نگری امام خمینی (ره) در لزوم بنا نهادن این نهاد مردمی برای حفظ امنیت و ثبات و صلابت ایران اسلامی در سالیان پیش روی را تبیین و مشخص تر می نماید.

وی افزود:بی تردید اندیشه والا و مکتب پویای بسیج بر همگان روشن بوده و در پاسداشت و ترویج این اندیشه وتفکر همواره تلاش خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد:بسیج امروز توانسته است با استفاده از تجربه بی بدیل از خود گذشتگی و ایثارگری منحصر بفرد خود در ایام دفاع مقدس و در سایه سار ایمان و عمل به منویات مقام معظم رهبری، با مشارکت در همه زمینه های امنیتی، علمی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و سایر مواردی که کشور و مردم نیازمند حضور بسیجی وار در تحقق آنها هستند طلایه دار مقاومت، پیشرفت، آبادانی و خدمت باشد.

وی هفته وحدت را نماد همبستگی ملی و پرهیز از اختلافات بسیار جزئی دانست و تصریح کرد: باید با صمیمیت، همدلی، تعامل و تفاهم مبتنی بر آیات الهی با تشکیل جبهه واحد بر اساس اصول اسلامی اتحاد خودمان را در مقابل تبلیغات دشمن مشترک تحکیم‌بخشیم.

فرماندارافزود: دشمن با استفاده از بی‌تدبیری افراطیون و فتنه گران به دنبال خدشه‌دار کردن وحدت اسلامی هستند بنابراین مردم و مدیران وظیفه‌دارند از اسلام در مقابل تبلیغ دشمنان قسم‌خورده مراقب کنند.

فرماندار از خدمات مهم دولت تدبیر و امید مواردی راعنوان کرد و گفت: دولت تدبیر و امید با وجود همه محدودیت ها از آغاز به کار تاکنون گامهای بلندی برداشته است،تمام سیاستهای دولت تدبیر و امید در جهت استحکام مبانی اقتصادی از درون و ایجاد تعامل منطقی باخارج از کشورو بر مبنای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.

هدایتی کتولی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما گفت:به‌علت سرمای هوا و افزایش استفاده از حامل‌های انرژی، برای جلوگیری از افت فشار یا قطعی گاز مردم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند و صرفه جویی در مصرف گاز و آمادگی لازم برای استفاده از سوخت جایگزین برای ادارات خدمات رسان و خبازی ها ضروری است.

در ادامه فرماندار از زحمات استاندار معزز گلستان جناب آقای سید مناف هاشمی به جهت زحماتی برای پیشرفت استان از ابتدادی خدمتشان در استان کشیدند تقدیر و تشکر نمود.

در پایان از دو رزمنده و بسیجی هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

 هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

 هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

 هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

 هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 117
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:4718
بازدید سال:10423
بازدید کل:1931974