عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست مسئول روابط عمومی فرمانداری با فرماندارعلی اباد کتول


نشست مسئول روابط عمومی فرمانداری با فرماندارعلی اباد کتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 نشست مسئول روابط عمومی فرمانداری با فرماندارعلی اباد کتول

حسن هدایتی فرماندار علی آباد کتول در نشست با مسئول روابط عمومی فرمانداری با بیان اینکه روابط عمومي پل ارتباطي میان مردم و مسئولان است گفت: اطلاع رساني به موقع به مردم ، انتقال افكار و انتظارات عمومي يكي از وظايف مهم و خطير روابط عمومي است كه بايد با تلاش مستمر در اين زمينه بیش از پیش گام برداشت.

فرمانداراضافه کرد: روابط عمومی نقش بسزايي در انتقال دیدگاه و نظرات کارشناسان، نخبگان و همچنین افکار عمومی جامعه به مدیران دستگاهها برای برنامهریزی مناسب و خدمترسانی به مردم دارد.

وي در ادامه با تأكيد به اينكه يكي از دلايل مهم توسعه انساني روابط عمومي ها مي باشند تصريح كرده است اگر ارتباطات معقول و منطقي براساس ارزشهاي جامعه بنا و پي ريزي شود روابط عمومي مي تواند با تلاشي آگاهانه موجب خلق جامعه انساني تر بر مبناي همياري گسترده تر شود .

هدایتی خاطر نشان کرد : امروز روابط عمومي نه به عنوان يك واحد تشريفاتي و حتي اجرايي بلكه به عنوان يك واحد تخصصی ، مشورتي و مديريتي و به عنوان یکی از اركان اصلي در سياستگذاري و هدايت سازمانها جايگاه ويژه اي دارد.

در ادامه ابوالفضل مومنی مسئول روابط عمومی فرمانداری از نگاه مثبت فرماندار محترم به این واحد تقدیر کرد و گفت: بدون شک در سایه توجه و اعتقاد قلبی مسئولان به این روابط عمومی می تواند در جهت ارتقاء جایگاه روابط عمومی ادارات شهرستان نقش مهم و تأثیرگذاری را داشته باشد.

در پایان فرماندارخواستار همکاری روابط عمومی های شهرستان با خبرنگاران شد واظهارداشت: شغل خبرنگاری مقدس است وخبرنگاران باید باور داشته باشند که کار آنان مقدس است و آنان نماینده افکار عمومی هستند .



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 164
بازدید دیروز: 583
بازدید ماه:9308
بازدید سال:15013
بازدید کل:1936564