عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نهمین جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد


نهمین جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نهمین جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،نهمین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور حسن هدایتی کتولی فرماندار، علی نصیبی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان،امامان جمعه علی آباد کتول و مزرعه کتول،مدیران شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

فرماندار ضمن تبریک 27آذرماه روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت:شهید آیت الله دکتر محمد مفتح از جمله روحانیون روشنفکر و روشنگری بود که نقش مهمی در نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی ایفا نمود وی همچنین قدم های موثری در راه ایجاد وحدت بین حوزه های علمیه و دانشگاه و دوقشر روحانی و دانشگاهی برداشت، این روز به پاس تلاش های آن بزرگوار روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

فرمانداردر این جلسه اظهارداشت:در راستای خدمات رسانی موثر با هدف اجرای طرح های عمرانی با رویکرد رشد و توسعه روستایی در سطح شهرستان بیش از 60طرح عمرانی خدماتی با اعتبار بیش از 50میلیارد ریال اجرا و یا در حال اجراست.

وی افزود:اجرای این طرح ها با مشارکت بسیج سازندگی بوده که این 17طرح با هدف محرومیت زدایی اجرا شده است.

هدایتی کتولی گفت:این طرح ها که با هدف ایجاد اشتغال پایدار می باشد تا کنون 602طرح اشتغالزایی و تولیدی به کارگروه اشتغال استان ارسال که 534پرونده معرفی به بانک با اعتبار263میلیارد ریال بوده که برای 163نفر اشتغال ایجاد کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان کرد:ان شاالله بزودی بخش دوم تسهیلات ارزان قیمت از طرف دولت محترم تدبیرو امید اعلام خواهد شد و متقاضیان می توانند اقدام نمایند.

فرماندار گفت : تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار مدیران شهرستان باشد زیرا نتیجه مطلوب کار ما رضایت مردم است که رضایت خدواند در آن دیده می شود .

علی نصیبی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت:دهیاری‌ها با ارائه طرح‌های اقتصادی و اشتغالزایی روستایی، مقدمات ایجاد تحول در روستاهای خود را فراهم سازند. روستا زمانی توسعه خواهد یافت که شورا و دهیاری قوی و توانمند داشته باشد.

وی بیان کرد: از دیگر سو هنوز فرهنگ بیمه در روستاها نهادینه نشده است لذا با توجه به حادثه‌خیزی استان گلستان باید به این بخش توجه ویژه‌ای شود.

نصیبی اظهارداشت: دهیاران باید تلاش کنند تا روستاها به سمت توسعه ، عمران حرکت کنند .

نهمین جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد

 

نهمین جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد

 

نهمین جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد

 

نهمین جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 104
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1341
بازدید سال:7046
بازدید کل:1928597